torsdag den 8. juni 2017

Om at have læseferie og være gravid på samme tid

Jeg er bedst til at holde ferie. Især fordi det er lidt sjovere. Men faktum er at jeg skal op for at forsvare en opgave den 20 juni, og der skulle jeg helst gerne kunne alt andet også. Heldigvis har vi fået nogle spørgsmål at forholde os til. Men stadigvæk. Jeg har mest af alt lyst til at bygge rede. Men det må jeg jo vente med. Og der er jo også masser af tid. Jeg burde jo i realiteten være glad for at jeg skal til eksamen så jeg har noget at give mig til frem for at have en færdigbygget rede allerede nu, og ingen lille at putte i seng.

Så hvis I vil undskylde mig, nu skal jeg have svaret på de spørgsmål. Jeg glæder mig til klokken 15.00 den 20, for der burde jeg være færdig. Der er virkelig mange dage til. i hvert fald i forhold til ordet ferie.

Og så har jeg lige aftalt et køb af en Emmaljunga barnvogn. Ja, sådan kan det gå når man lige har sat redebyggeriet på standby. Den er brugt, Og jeg venter med at købe den til jeg er lidt tættere på. Eller bare til næste gang jeg er i Langå ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar